niedziela, 3 listopada 2013

Chihayafuru - ch002

Heej! Mam świetne informacje dla fanów Chihayafuru - PIONIER zaoferował swoją pomoc z edycją i typesettingiem, zatem wracamy do tłumaczenia tej mangi! I już dzisiaj leci do Was świeżutki drugi rozdzialik.

Póki co rozdziały będą wrzucane na 4shared, na centrum-mangi nie potrafimy nie chce nam się wrzucać ^^ Jeśli ktoś chce to dla nas robić, nie mamy nic przeciwko, macie nasze błogosławieństwo. Pamiętajcie, że ucieszy nas każdy pozytywny komentarz, uwagi techniczne też mile widziane (ale bez przesady, nie doprowadzajcie nas do płaczu, robimy to hobbystycznie).

Edit: Chihayafuru można już czytać online!

Chihayafuru - rozdział 2 [download]

2 komentarze:

  1. Chihaya~! Myślałam, że po DV nikt się za ten tytuł nie wziął, a tu niespodzianka dla mnie. Bardzo dziękuję za rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również dziękuję! Mam nadzieje, że troszeczkę nadgonicie rozdziały, 3 sezonu jeszcze nie widać a chciałoby się wiedzieć co dalej hihi :p

    OdpowiedzUsuń